7 סיבות מדוע כדאי ללמוד שיווק דיגיטלי בשנת 2024

Picture of אנג'ל

אנג'ל

מומחה SEO, PPC, וכתיבת תוכן.

בטח שמעתם את המונח שיווק דיגיטלי פה ושם. זה הפך להיות נושא חם לאחרונה. ולמה לא בעצם? השיווק הדיגיטלי התפתח בצורה ניכרת בשנים האחרונות במיוחד מאז מגפת הקורונה. גם התרחבות האינטרנט לא עוצרת לרגע. אם תבחרו ללמוד להיות משווקים דיגיטליים תוכלו לקדם עסקים באמצעות מגוון כלים העומדים לרשותכם כמו גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, בלוגים, טיק-טוק ועוד. .

תוכן עניינים

מאת מייק, משווק דיגיטלי ובלוגר - אסטרטגיה דיגיטלית לטווח ארוך.

ללמוד שיווק דיגיטלי עם מורה פרטי אחד על אחד

אנו מציעים שיעורים פרטיים בלימודי שיווק דיגיטלי או קידום אתרים אורגני. לשיעור פרטי עם מומחה קידום אתרים יתרונות רבים כמו מיקוד תשומת הלב בנושא אחד והתקדמות על פי הקצב המתאים. אנו מאמינים כי בדרך זאת ניתן ללמוד הרבה יותר מהר והרבה יותר בקלות מיומנויות רבות. אם אתם סקרנים ומעוניינים לשמוע עוד על עולם השיווק הדיגיטלי התקשרו אלינו באמצעות מספר הטלפון המופיע באתר. 

מדוע כדאי לכם לבחור בקריירה בתחום השיווק הדיגיטלי

כל המודעות המקוונות שאתם רואים, התוכן שאתם קוראים והתמונות שאתם רואים בגוגל או באינטרנט קשורים בצורה כזו או אחרת לעבודתם של משווקים דיגיטליים. בהמשך המאמר ניתן לכם סיבות רבות מדוע כדאי לכם לבחור בקריירה בתחום השיווק הדיגיטלי.

סיבות לבחור קריירה בשיווק דיגיטלי:

  • קיים ביקוש גבוה למשווקים דיגיטליים
  • תוכלו להתחיל עסק משלכם
  • קדמו את העסק הקיים שלכם
  • תקבלו שכר טוב יותר
  • קל יחסית להתחיל קריירה
  • תחום טכני ויצירתי

שיווק דיגיטלי: מה זה?

כדי לקדם מוצר או שירות באינטרנט, חברות גדולות או עסקים קטנים משתמשים בשיטות וטכניקות מגוונות. בדיוק כמו שיווק מסורתי, המטרה העיקרית היא למשוך קהל ולייצר לידים.

לשיווק דיגיטלי יש נושאים רבים הכוללים מדיה חברתית, מנועי חיפוש, דואר אלקטרוני ועוד. . 

תחום זה מתפתח כל הזמן, כך שטכניקות שהיו יעילות לפני כמה שנים אולי לא יהיו רלווטיות היום. כמשווקים דיגיטליים, תשתמשו במספר כלים וטכניקות לקידום עסקים קטנים או גדולים.

מהן הזדמנויות הקריירה בשיווק דיגיטלי?

כפי שציינו קודם לכן, שיווק דיגיטלי הוא נושא רחב עם מגוון נושאי משנה. אז, בין אם אתם יצירתיים או טכניים, תוכלו למצוא נישה שתתאים לכם בתחום הזה.

להלן כמה ממיומנויות השיווק הדיגיטלי הבולטות

אופטימיזציה למנועי חיפוש – SEO

אחד הערוצים העיקריים כדי לקבל תנועת גולשים לאתר הוא מנוע החיפוש שכולנו מכירים – גוגל. עם עשרות אלפי חיפושים מידי שניה גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. גולשים מחפשים בגוגל כדי לקבל תשובות לשאלות וכדי למצוא מידע על כל דבר בעולם כולל עסקים.

בעזרת קידום אתרים אורגני, תוכלו לוודא שכאשר הגולשים מחפשים משהו שקשור לאתר שלכם, הם ימצאו אותו בראש תוצאות החיפוש.

בעלי עסקים בוחרים בקידום אתרים אורגני כדי לקבל יותר תנועה לאתרים שלהם. אם הקהל הפוטנציאלי של העסק שלכם גדול, והוא מחפש בגוגל ביטויים הקשורים לעסק שלכם תוכלו להפיק מחיפושים אלה הרבה לידים.

קידום אתרים אורגני תלוי במספר גורמים כמו מהירות הטעינה של האתר, תוכן איכותי, קישורים פנימיים וחיצוניים, אופטימיזציה של מילות מפתח ועוד. . כמומחים בקידום אתרים אורגני, תצטרכו לזהות את הסיבות לכך שהאתר שלכם לא מופיע בראש תוצאות החיפוש ואז לטפל באותן הסיבות.

קידום אתרים אורגני לוקח זמן, אבל כשהאתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש זה יעזור בחיזוק המודעות לעסק שלכם.

שיווק ברשתות חברתיות

פלטפורמות מדיה חברתית הן מכרה זהב עבור משווקים דיגיטליים. קחו למשל את פייסבוק, שיש לה כ-3 מיליארד משתמשים חודשיים. חוץ מפייסבוק יש עוד הרבה פלטפורמות אחרות של מדיה חברתית עם מיליוני משתמשים בכל רחבי העולם.

הפלטפורמות הללו מאפשרות למשווקים להגיע למקום שבו נמצאים הלקוחות. ניתן לתקשר באופן ישיר עם הלקוחות הפוטנציאליים כדי ליצור עוקבים לעסק שאותו הם מקדמים.

משווקים דיגיטליים צריכים לבצע משימות שונות כדי לנהל את הנוכחות במדיה החברתית של הלקוחות שלהם.

שיווק תוכן

שיווק באמצעות תוכן מתייחס ליצירה וקידום של תוכן בעל ערך עבור גולשים. אם התוכן איכותי הוא עוזר לבסס אמון בקהל הגולשים ומושך מבקרים חדשים.

כל התוכן שאתם רואים באינטרנט, בין אם זה מאמר בבלוג או סרטון יוטיוב, הוא תוצאה של שיווק באמצעות תוכן. המטרה היא לעזור ללקוחות פוטנציאליים לפתור בעיות חיים אמיתיות באמצעות תוכן איכותי.

כמשווקים דיגיטליים, תצטרכו לתכנן, ליצור ולקדם תוכן עבור עסקים שונים. תצטרכו גם לזהות איזו צורת תוכן תהיה הנכונה ביותר עבור העסק, וכן אילו פלטפורמות הכי יתאימו לו.

תפקיד זה דורש יצירתיות והבנה ברורה של דרישות המותג.

שיווק דרך האימייל

עסקים משתמשים בשיווק בדואר אלקטרוני הן לשיווק המגיע באופן יזום לתיבת הדואר האלקטרוני של הלקוחות או כדי לקבל דואר אלקטרוני מלקוחות המשאירים אימיילים בטופס צור קשר המופיע באתר שלהם או בדף נחיתה. אפשרות נוספת היא ליצור ניוזלטר באימייל כדי להפוך גולשים שנרשמו לניוזלטר ללקוחות במשך הזמן.

כמשווק דיגיטלי, תצטרכו להגדיל את מספר ההרשמות לניוזלטר על ידי יצירת תוכן, ולהמיר את המנויים ללקוחות.

דואר אלקטרוני הוא עדיין כלי מקוון חזק ליצירת לידים. זו הסיבה שעסקים רבים תלויים בשיווק בדואר אלקטרוני. תצטרכו גם להכיר כלים שונים לשיווק בדוא"ל כגון MailChimp.

האמור לעיל היה רק ​​כמה מהנושאים הרבים הקיימים בשיווק דיגיטלי. כל אחד מהכלים עוזר לעסק בצורה ייחודית.

סיבות לבחור קריירה בשיווק דיגיטלי:

בשנים האחרונות הכל עבר לדיגיטל. עסקים מכל המגזרים מתמקדים בפיתוח נוכחות מקוונת חזקה. ולשם כך הם מגייסים משווקים דיגיטליים. בתחום השיווק באינטנרט הצמיחה בקריירה יכולה להיות מהירה יחסית. זו הסיבה שלא מעט אנשים בוחרים בקריירה בפרסום באינטרנט.

הנה כמה סיבות נוספות מדוע כדאי ללמוד את המיומנות הזו:

1. ביקוש גבוה למשווקים דיגיטליים

על פי דו"ח כ-71% מהחברות זקוקים למשווקים דיגיטליים הדו"ח מצא גם כי קיים פער ניכר בין ההיצע והביקוש של אנשי פרסום בדיגיטל. הביקוש עומד על כ-61%, אך ההיצע היה רק 19%.

זה אומר שחברות ממש רוצות להעסיק אנשי שיווק בתחום האינטרנט. ולמידת מיומנות מבוקשת כזאת אף פעם אינה מזיקה. לאחר שתלמדו מיומנות כה מבוקשת תוכלו לקבל משרות בעלות שכר טוב וביטחון תעסוקתי.

2. סיכויי צמיחה גדולים

הביקוש לאנשי שיווק דיגיטלי ימשיכו להיות בעלייה גם בעתיד הקרוב. למה?

הסיבה היא שהכלכלה הדיגיטלית צומחת פי 10 מהר יותר מהכלכלה הלא מקוונת.

ישנן סיבות רבות מדוע כישורים של משווק דיגיטלי ימשיכו להיות מבוקשים. חברות יודעות עד כמה יעיל השיווק באינטרנט ובפלטפורמות הדיגיטליות. שיווק דיגיטלי מאפשר לחברות גדולות או קטנות להגיע לקהל רחב יותר, להרחיב את העסק ולהניב יותר הכנסות.

3. הקמת חנות דיגיטלית

הפעלת מסעות פרסום, ופיתוח אסטרטגיות תוכן הם חלק מהמשימות שעושה מומחה לשיווק דיגיטלי. אך אחד הביקושים הגדולים ביותר שנרשמנו מאז תקופת הקורונה הוא הביקוש למומחים שיודעים להקים חנות דיגיטלית. כולנו חווים בימים אלה העלייה ברכישות מוצרים באופן מקוון לעומת הירידה ברכישות מוצרים באופן פיזי בקניון או בחנויות רחוב. והמגמה הזאת רק תמשיך לגדול עם הזמן.

חברות השואפות להקים חנות דיגיטלית חייבות לגייס מומחים בתחום מפני שבלעדיהם הן לא יכולות לבצע את המשימות האלה. זו הסיבה שהביקוש למיומנויות אלה ימשיך לגדול.

4. התחילו עסק משלכם או קדמו את העסק הקיים

למשווקים דיגיטליים יש ידע רב בכלים ופלטפורמות מקוונות. הם יכולים לבנות אתרי אינטרנט, ליצור מוצרים דיגיטליים ולמכור אותם אונליין.

אם אתם לומדים ביסודיות מיומנויות שיווק דיגיטלי, אתם יכולים לפתוח עסק מקוון בעצמכם אם תרצו. או לחלופין, אתם יכולים אפילו להיות יועצי שיווק דיגיטלי ולהקים עסק עצמאי בעבודה מהבית.

5. עבור יזמים מכל הסוגים לימודי שיווק דיגיטלי הוא הכרחי

תוכלו להפחית את עלויות הקידום של העסק שלכם, למקד את השיווק לקהל הנכון ולמדוד את ההתקדמות שלכם טוב יותר בעזרת הידע שצברתם.

6. קבלו שכר טוב יותר

רוצים להגדיל את השכר שלכם? התחילו ללמוד שיווק דיגיטלי.

כפי שציינו קודם לכן, הביקוש לאנשי מקצוע מומחים בתחום השיווק הדיגיטלי עצום. בגלל הביקוש הרב של החברות הגדולות וחברות ההייטק, גם השכר המוצע עבור תפקידי שיווק דיגיטלי גבוה.

אתם יכולים לקבל תפקידים טובים יותר בארגון בגלל המומחיות שלכם, מה שיכול לעזור לכם לשפר את רמת השכר שלכם.

מנהלי מחלקת שיווק דיגיטלי בחברות גדולות יכולים להרוויח בין 15-18 אלף ש"ח בחודש.

7. קל יותר להתחיל קריירה בהייטק

אם חשבתם על עבודה בהייטק בטח חשבתם על לימודים כמו הנדסת תוכנה או מדעי המחשב. כולם יודעים שאלה לימודים קשים מאוד שלוקחים המון זמן.

אבל אם אתם רוצים להיות משווקים דיגיטליים, תצטרכו רק לתרגל טכניקות שיווק מקוונות, ליצור תיק עבודות, ותהיה מוכנים לעבודה בחברות גדולות.

אתם לא צריכים תואר ראשון או תואר שני, כדי להתחיל
קריירה בתחום זה. הכניסה לתחום יחסית קלה.

כמו כן, קהילת מומחי השיווק הדיגיטלי ידידותית ומלאה באנשים מדהימים. אז אם אי פעם יש לכם שאלה, תוכלו לשאול או לחפש אותה בגוגל ורוב הסיכויים שתמצאו תשובה.

לסיכום
אם אתם חושבים על קריירה חדשה, שיווק דיגיטלי הוא תחום שכדאי לשקול ללמוד באופן בלעדי או לשלב אותו עם מיומנויות נוספות שיש לכם.  הזדמנויות הקריירה התחום השיווק הדיגיטלי הן רבות.

צרו קשר עוד היום עם יועץ עסקי:
שלחו הודעת וואטסאפ: 058-7-510-510
אימייל: bugs.agency@gmail.com

פוסטים אחרונים