דירוג הדף העסקי בגוגל

אנג'ל

אנג'ל

מומחה SEO, PPC, וכתיבת תוכן.

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
"השפעת דירוג הדף העסקי שלכם בגוגל לעסק שלי מושפע ממשתנים רבים, חלקם פשוטים ליישום בשיטת "עשו זאת בעצמכם". ראוי להדגיש כי דף עסקי שחסרים בו פרטי העסק או שלא נבנה כראוי כנראה "יזכה" להתעלמות מצד גוגל"

תוכן עניינים

מה משפיע על דירוג הדף העסקי בגוגל?

לדירוג הדף העסקי שלכם בגוגל יש משמעות רבה. דף "גוגל לעסק שלי" שעבר אופטימיזציה ע"י מומחה עשוי להוביל להצגת הדף העסקי שלכם בראש רשימת העסקים המופיעים בגוגל מפות המקבל חשיפה בדף הראשון במנוע החיפוש של גוגל.

ראוי להדגיש כי דף עסקי שחסרים בו פרטי העסק או שלא נבנה כראוי כנראה "יזכה" להתעלמות מצד גוגל, מה שעלול להוביל ל-2 אפשרויות – 1. אי הצגתו במנוע החיפוש. 2. הצגת הדף שלכם במקום שלא יקבל חשיפה ללקוחות.
כתיבת תוכן מותאם SEO לגוגל לעסק שלי
"מילות מפתח" – עליכם להוסיף לדף העסקי מילות מפתח ולעשות זאת נכון. לדוגמה: תצטרכו לוודא שהביטויים הרלוונטיים לעסק שלכם מופיעים בכתובת האתר של הדף, בכותרת, בתיאור המטא, וגם בגוף המאמרים או הפוסטים שתעלו במשך הזמן.

דף עסקי "בגוגל ביזנס" כבר יש לכם?

אם עדיין לא בניתם דף עסקי בגוגל ביזנס או בשמו בעברית "גוגל לעסק שלי" זה הזמן לעשות זאת. במידה ויש לכם דף תצטרכו ללמוד איך מייצרים תנועת גולשים איכותית לדף העסק שלכם, או לשכור מקדם אתרים אורגני לנהל עבורכם את הדף.
הדבר החשוב ביותר שעליכם להתמקד בו הוא איך לייצר תוכן מעניין ומקורי, רצוי תוכן כזה הניתן לשיתוף ברשתות חברתיות או בוואטסאפ בקלות.
אופטימיזציה לגוגל לעסק שלי היא דרך מצוינת לקדם תוכן אמין ומעניין היוצר קהל לקוחות נאמנים. תנועת גולשים גדולה מייצרת לקוחות והכנסות לעסק ובו זמנית עוזרת לקידום דירוג הדף העסקי שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל.

קידום אתר העסק שלכם בגוגל

בצעו אופטימיזציה לדף העסקי באמצעות קידום אתרים אורגני. קידום אורגני היא דרך אינטליגנטית וחסכונית לבניית מותג ויצירת "לידים" המובילים להכנסות נוספות.
שיווק במדיה חברתית או באנגלית "smm" היא גם שיטת קידום טובה לעסק הקטן שלכם, אך מתאימה רק לחלק מהעסקים הקטנים מכיוון שהיא שיטה פחות ממוקדת.
בשנה שעברה כ-36% מכלל ההפניות לאתריהם העסקיים של לקוחותינו הגיעו דרך המדיה החברתית ו-61% מההפניות הגיעו דרך מנוע החיפוש של גוגל. "הפניות" לאתר העסק שלכם ניתן למדוד ע"י כלי חשוב השייך לגוגל הנקרא "גוגל אנליטיקס". הפניות הם בעצם ביקורים באתר העסק שלכם.

קידום אתרים אורגני לבעלי עסקים קטנים

בעשור האחרון מנוע החיפוש של גוגל מוביל במקום הראשון כמקום הטוב ביותר לפרסם ולשווק את העסק שלכם. לאחר מכן במקום השני הרשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טוויטר. בשנת 2021 חשיפה מקסימלית ללקוחות וניצול כל פוטנציאל המכירות של העסק יגיע רק עם פרסום מקוון.
כל בעלי העסקים הקטנים או הבינוניים רוצים רווחיות עסקית גדולה יותר, לקוחות חדשים, והכנסות נוספות. כדי לעשות זאת ביעילות מרבית, עליכם לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם בגוגל, יוטיוב, או פייסבוק. אם יש לכם אפשרות למכור את השירותים או המוצרים שלכם אונליין, תצטרכו לבנות אתר עסקי, חנות דיגיטלית, קמפיין מוצרים ממומן בגוגל אדס, או לבצע שילוב של כל אלה ביחד.

איך פועל מנוע החיפוש של גוגל?

האלגוריתמים של גוגל למנוע החיפוש משתנים באופן קבוע, הסיבות בין היתר – שיפור חווית המשתמש, ושיפור רגישות מנוע החיפוש למניפולציות שונות המובילות לקידום אתרי "ספאם" לתוצאות הראשונות בחיפוש.

אם תבחרו לנהל את הנוכחות המקוונת של הדף העסקי שלכם כדאי שתקפידו לפעול לפי הכללים של גוגל. חשוב לבצע מעקב אחר ההנחיות והעדכונים של גוגל תוכלו לשפר את דירוג הדף העסקי שלכם, כדי לייצר הכנסות נוספות לעסק.

יותר מ-100 פרמטרים משפיעים על דירוג הדף שלכם באינדקס של גוגל. עליכם לוודא כי האתר או הדף שאתם מנהלים עוקב אחר ההנחיות העדכניות ביותר של גוגל. קידום אתר הנעשה בדרך לא מקצועית עלולה להוביל "לעונש" אוטומטי ע"י האלגוריתם של גוגל.

חשוב להיות פעילים ברשתות החברתיות

כדי למקסם את פוטנציאל החשיפה של העסק שלכם לקהל לקוחות בכל חלקי ישראל, מומלץ לנהל בעצמכם או לתת למומחה לנהל עבור העסק שלכם פרופיל או דף עסקי בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכו'.
בעידן של שוק תחרותי במיוחד, הלקוחות נאלצים לבחור בכם על פני המתחרים שלכם. כלומר, אתם מתחרים על חלוקת הקשב של הלקוח בזמן הגלישה בגוגל או ברשתות החבריות. לכן חשוב שהעסק שלכם יקבל חשיפה מקסימלית מכל ערוץ אפשרי. רק באמצעות מנוע החיפוש של גוגל או בעזרת הרשתות החבריות, תוכלו להגיע לכל סוגי הלקוחות האפשריים.

איך ניתן למקד את פרסום העסק לקהל מתאים?

את הפרסום הממוקד ביותר תוכלו לקבל על ידי קידום אורגני או בעזרת קמפיין מודעות ממומן של גוגל אדס. טיפים נוספים:
1. פרסמו רק תוכן מקורי הקשור לתחום שבו אתם עוסקים.
2. שתפו פוסטים ברשתות חברתיות.
3. קבלו קישורים טבעיים מאתרים סמכותיים.
4. השתמשו במילות מפתח או ביטויים הרלוונטיים למוצרים או לשירותים אותם אתם רוצים לקדם.
5. צרו תוכן ידידותי ואטרקטיבי היכול להוביל לשיתוף טבעי בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, או יוטיוב.
6. בצעו מחקר שוק נכון ואיכותי.
7. יצירתיות – נצחו את המתחרים ע"י חשיבה מחוץ לקופסה – צרו סרטון ויראלי ביוטיוב כדי לבסס "אישיות" ייחודית למותג.

צמיחת העסק באמצעות שיתוף פעולה אסטרטגי

צרו הכנסות חדשות לעסק בלי לבזבז ארגזים של כסף על פרסום.
שותף עסקי עוזר בהקטנת הוצאות העסק והגדלת מחזור המכירות באמצעות הגעה ללקוחות ושווקים חדשים, יצור מוצר חדש, וגיוס אנשי מכירות.
לא מדובר על שותף עסקי שהוא חלק מהבעלים.
בשותפות אסטרטגית 2 העסקים נותרים עצמאיים אך מסכימים מראש על חלוקת הכנסות ממכירות.
כלומר, עסק X יכול לקדם מוצר או שירות של עסק Y על ידי שימוש במשאבים קיימים.
שותפות עסקית אחראית מוגנת ע"י חוזה המבהיר את התנאים, האחריות, ואת צורת וסכום התשלומים. אך לא פחות חשוב – חוזה מגן על סודות מסחריים, קניין רוחני, ולקוחות.

תוכנית סיוע חירום לעסקים קטנים

ארגון OCD-SEO החליט להעניק לעסקים קטנים ובינוניים הטבה לפרסום העסק בגוגל בשווי 1,000 ש"ח במסגרת התוכנית לשיפור מצבם הכלכלי של בעלי עסקים המתמודדים עם חובות שאליו נקלעו עקב משבר הקורונה.
"הקמנו את תוכנית הסיוע לפרסום דיגיטלי בתחילת מרץ 2020, המטרה היא לעזור או להציל בעלי עסקים מסגירת העסק. הכנסה נוספת לעסק בזמן המשבר תייצר תזרים מזומנים לבעלי עסקים קטנים והם יוכלו לשלם שכירות, מיסים, או כל הוצאה חשובה אחרת.
מענק של 1000 ש"ח עוזר לעסקים קטנים כמו מוניות 007 או מרכז המוזיקה ברמת גן לפרסם בגוגל אדס, או פייסבוק.
אולי גם אתם זכאים? הגישו בקשה – דוא"ל – bugs.agency@gmail.com      

ייעוץ עסקי מומלץ לעסקים קטנים ובינויים

ארגון OCD-7 עוזר לקדם עסקים קטנים ובינוניים
כל מה שצריך לדעת על פתיחת עסק קטן ואיך מתחילים – ייעוץ עסקי ראשוני חינם.
∘ חסכו כסף על פרסום ושיווק העסק.
∘ פותחים עסק קטן בעלות מינימלית.

הטבות לעסקים קטנים ובינוניים למען קידום הפעילות העסקית בישראל.

השאירו תגובה

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

כל הזכויות שמורות